Баничка със сирене 🥮🧀🇧🇬

 













Хайде да се държим като истински българи и да хапнем баница със сиренце и боза,уха! 🇧🇬😍😌 Любимото ми нещо - баница! 🥮🧀 Искам да ви споделя,че вкъщи една не стига и трябва да се направят поне 2 тави,защото е толкова пухкава и вкусна,че ядем до пръсване,хаха... 😁❣️ Аз мога да ям баница за закуска,обяд,вечеря,следобедна закуска,никога не ми омръзва и я обичам с всичко - сирене,майонеза,праз,колбас,пилешко... 🧀🥬🍖 Всякак! 💟


Продукти: 

  • точени кори - 400 гр. 
  • сирене - 300 гр. 
  • кисело мляко - 400 гр. 
  • яйца - 4 бр. 
  • хлебна сода - 1 ч.л. 
  • олио - 1/2 ч.ч. 
  • краве масло - за намазване 
  • сусам - за поръсване


Приготвяне: 

Разбърквам всички продукти заедно,сиренето натрошавам и оставям настрана. Слагам в тавичка хартия за печене и намазнявам,с хартия ми е по-удобно,вие може да предпочитате директно да намазните тавичката без хартия. Разпъвам корите,намазвам с масло кората,отгоре слагам от сместа,хубаво намазвам и поръсвам със сиренце,хващам две кори и навивам на руло,после на охлювче и слагам в тавата.  В тази последователност правя всички кори докато свършат. Винаги гледам от смета да ми остане едно малко черпаче,защото след като наредя и  последната кора,нарязвам на парчета и отгоре поливам с останала смест,след което поръсвам с малко сусам и пека в предварително загрята фурна на 200 градуса,средно ниво на фурната до готовност,горе - долу около 30 минути и моята баница е готова. След това напръсквам със студена вода и завивам с памучна кърпа. 
Добър апетит! 💟

Коментари