Локумки с бутер тесто 🍬



Ей така,да ви подсладя с нещо супер лесно и бързо,което се топи докато хапваш! 🍬😋 За първи път направих това на 8 март,с мама и прекрасната ми дъщеричка бяхме вкъщи на чаша вино,малката на чаша портокалов сок и изведнъж ни се дояде нещо сладичко към 20:00 ч. вечерта,я да метна нещо бързичко и както винаги видях с какво разполагам - бързо,лесно,вкусно и една прекрасна вечер. 💟 Поднесох тавата на баба и внучка и те хапваха с наслада на дивана,малката се влюби в тях,а това беше най-големия подарък за моят осми март,насладата на дъщеря ми и усмивката й,толкова я обичам! 👧🏼💗  Мама си похапваше локумка след локумка и аз бях щастлива,че я зарадвах,тя много обича локум под всякаква форма,а аз обичам мама! 👩🏽💜

Продукти: 

  • бутер тесто - 800 гр. 
  • локум - 1 кутия 
  • пудра захар - за поръсване 


Приготвяне: 

Разстиламе бутер тестото внимателно,леко минаваме с точилката без да натискаме твърде много. Режем тестото на лентички,режем локумчето на малки кубченца и в началото на всяка лентичка слагаме три парчета от нарязания локум,завиваме на рулце. Слагаме хартия за печене в тава,подреждаме рулцетата от бутер тесто и печем на 180 градуса,средно ниво на фурната до лекото зачервяване на тестото,около 15 минути,вадим и поръсваме с пудра захар. Излязоха 45 бройки. 
Да ви е сладко! 💟


Бележки: 

  • Оставете бутер тестото да се размрази в хладилника,а не на стайна температура,за да не омекне прекалено много. Печете бутер тестото винаги в предварително загрята фурна,ако го сложите в студена фурна и тогава я загреете,тестото няма да се надигне и няма да се получи златиста коричка.

Коментари